AGS Kogebogen - Kvalitetsmål 1

Kvalitetsmål –
Er vi så gode som vi tror?

Og hvad har vi gang i for at blive endnu bedre?

Under redigering

AGS Kogebogen - Kvalitetsmål 2
AGS Kogebogen - Kvalitetsmål 3

(udgivelse afventer)

Her er det planen at formidle status på vores kvalitetsmål:

  • Klient tilfredshed,
  • Antal hændelser
  • Risiko niveau
  • Antal udførte undersøgelser
AGS Kogebogen - Kvalitetsmål 4

Klient Feedback status:

Vi pønser jo på at digitalisere klient feedback’erne, men indtil videre indsamler og indtaster vi de små A5 sedler med klienternes bedømmelse. Vi modtager feedback fra noget i retning af halvdelen af klienterne. Og det er faktisk ganske tilfredsstillende,

Siden vi startede med klient feedback’er tilbage i midten af 2013, har vi modtaget 5300+ feedback. Og det rækker så rigeligt til at regne gennemsnit på enten produkter, kunder eller perioder.

For 2019-2020 er vores totale snit 4.89 – og målsætningen er 4.6, FLOT!

(indsæt grafik på seneste opdatering)

AGS Kogebogen - Kvalitetsmål 5